Enkele dagen geleden heeft het hevig gesneeuwd en dat levert sfeervolle beelden op. Erdoor wandelen is een ander verhaal, maar om binnen te zitten met een tasje koffie is toch even genieten.

A few days ago it snowed quite a lot and it creates beautiful sceneries. Walking through it is a different story, but sitting inside with a cup of coffee sure is enjoyable.


In de tussentijd ben ik druk bezig met nieuwe opdrachten. Eveneens heb ik mijn eerste kledingstuk gemaakt! Hoewel het maar een kleine slaapshort is, vond ik het super om aan te werken. Ik hoop binnenkort aan een tweede kledingstuk te kunnen beginnen. Het geeft voldoening om met handgemaakte  stukken rond te wandelen.

In the meantime I'm busy with new projects. I also made my first piece of clothing! Despite the fact it's just a pair of bloomers, I found it amazingly fun to work on. I hope to soon make a second piece. It gives satisfaction to walk around with handmade items.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten