Ik heb de laatste paar dagen wat last van een verkoudheid. Normaal gezien drink ik geen thee, maar omdat dit goed is tegen keelpijn heeft mijn thee-drinkend vriendje een mini-tasje gezet. Ja, ik heb het hele kopje leeg gedronken. 

Hoewel ik dus eigenlijk zou moeten rusten, kon ik niet lang stil zitten en ben druk bezig geweest met het snijden van stoffen. Binnenkort meer hierover!

I'm struggling with a cold lately. Normally tea isn't my thing, but since it helps curing a sore throat my tea-drinking boyfriend made me a mini-cup. Yes, I drank it all.

Although I should be resting, I couldn't sit still for long and I ended up cutting fabrics. Soon more of this!


We hebben vandaag ook mogen genieten van twee regenbogen. Het is niet zichtbaar op de foto, maar de felste kwam voor het gebouw en stopte halverwege. Best een mooi zicht. 

We could also enjoy the company of two rainbows today. It's not visible on the photo, but the brightest rainbow was before the building. Quite a pretty view!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten