Eerst en vooral wil ik iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar wensen! Ik kijk echt uit naar dit nieuwe jaar; ik heb gewoon zoveel plannen en ik kan niet wachten om aan alles te beginnen. Het liefst van al zou ik het jaar alleen maar doorbrengen met naaien, borduren, haken, etc. Was het maar waar..

First of all, I want to wish everybody a merry christmas and a happy new year! I really look forward to this upcoming year; I have so many plans and I'm excited to start working on them. I wish I could do nothing more than sewing, embroidery, crocheting, etc. A whole year long! If only..

Om de kerst hier een beetje te vieren hebben mijn liefje en ik voor de eerste keer een (valse) kerstboom in huis gehaald. Zo'n boom brengt meteen een hele sfeer met zich mee.

My boyfriend and I got our first (fake) christmas tree. A decorated tree brings so much joy. It's nice to have it here.




Vanwege de feestdagen heb ik jammer genoeg iets minder vrije tijd. Ik probeer mijn tijd zo goed mogelijk te besteden en heb toch al enkele dagen kunnen doorwerken. En zo heb ik het graag. Ik kan alvast één product laten zien. Dit is een op maat gemaakt GSM-zakje.

I sadly enough haven't had much free time due to the holidays. I try to fill my time as best as I can and I managed to do quite a lot in the last few days. That's how I like it the most. For now, I can show you one finished product. This is a pouch to hold a mobile phone. It's custom made.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten