Cats and Flowers.

Langzaamaan ga ik nieuwe producten introduceren. Vandaag toon ik deze nieuwe grote tas, met borduurwerk dat geïnspireerd is door zonnebloemen. Er zullen ook enkele veranderingen in mijn winkeltje plaatsvinden. Tot dat gebeurt, wil ik nog even de tijd nemen om deze foto's van Ilan en Kasper (of toch zijn staart) te delen. Ilan wordt bijna 1 jaar, het is zo snel gegaan! Het zijn zo'n lieve, lieve schatjes.

Slowly I'll be introducing new products. Today I'm showing this new large pouch, which contains sunflower inspired embroidered pieces. I've planned some changes for my shop as well. Until that happens, I'm taking a moment to show some photos of Ilan and Kasper (at least his tail). Ilan is turning one very soon. It went so fast! They're so, so sweet!

8 opmerkingen:

  1. Can't believe that Ilan is soon one year old! Time is really flying so fast!
    Lovely new pouch you've made!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gewoon super mooi tasje !
    florke wordt er al 5 en lopke 13

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een 2 prachtige katten!! Ik heb er zelf ook 3.. Milo, Fikke & Marie! 3 fiere vrouwtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh oh, so adorable! I actually "aww"'ed in front of my screen when I saw this lovely picture of Ilan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hehe a cat in a bag! I love the little yellow flowers on this one, so pretty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amazing cats you have, Love them!!!!!!!!Thank you for sharing!!)

    BeantwoordenVerwijderen