In between.

Wanneer ik tijd heb, kruip ik achter mijn naaimachine. Ik hou echt van die momenten. Dit is nog maar een klein deeltje van wat ik tot nu toe al heb afgewerkt. De rest toon ik later, veel uitgebreider. Alles wat ik de komende dagen nog maak vind je, samen met de al bestaande producten, vanaf volgende week in de Lolly Pop-up Store. Ik heb er zoveel zin in!

Whenever I find the time, I get behind my sewing machine. I just love these moments. This is only a small part of what I've been finishing. The rest will be shown later, with a lot more photos. Everything I'll be making, along with everything that has been finished already, will go to the Lolly Pop-up Store, which is starting next week. I'm so excited!

4 opmerkingen:

  1. Ik ga zeker proberen langs de winkel te komen voor dat ze terug verdwijnt :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga zeker een kijkje komen nemen, ben heel benieuwd! Supertof initiatief, het staat al genoteerd in m'n agenda!

    (Jouw katje is zo schattig trouwens!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En zie de poes daar piepen :)

    Veel succes met de Pop up store!! Jammer dat het niet echt dichtbij is, maar wie weet geraak ik er toch wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. a lovely handmade bundle of goodies, the fabric combinations look interesting, looking forward to seeing more photos :-)

    BeantwoordenVerwijderen