Deze week ben ik in een tweedehandswinkel op deze mooie set borden gestoten en natuurlijk heb ik ze meegenomen. Ze dienen al heel de tijd om mijn fruit van te eten en zo vind ik het wel goed. Speciale borden voor mijn fruit. Verder ben ik begonnen aan wat het tweede deel van The Blue Rabbit House moet worden: patronen. Ik teken nu vooral bloemen en planten, maar er staan nog andere objecten op mijn te-tekenen-lijstje. Uiteindelijk wil ik die verschillende dingen dan combineren. Ik hou jullie zeker op de hoogte met verdere ontwerpen. Hierdoor zal het maken van nieuwe producten wat trager gaan. Toch ben ik nog steeds aan het haken, maar ik post hierover morgen nog iets. Nog een fijn weekend!

While going to the thriftstore, I found these lovely plates and I just had to take them with me. I've been using them all week to eat my fruit off. I really like the idea of having plates for my fruit. At the beginning of this week, I started with the second part of what I want to offer with The Blue Rabbit House: patterns. I'm mainly drawing flowers and plants right now, but there are other objects on my to-draw-list. At the end, I'll be combining them all. I'll be keeping you up to date. Due to this process, I won't be able to make as many new products as I'd like. I'm still crocheting though, but I'll post something about that tomorrow. Have a lovely weekend!

6 opmerkingen:

  1. Weer zeer mooi Eva. De bordjes waar je het over had zijn echt prachtig. Veel succes met het uitwerken van je nieuwe ideeën. Ik kom dan morgen zeker nog een kijkje nemen en ook een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Katio O,
    I started at quite a young age. It's only since a few years I've been crocheting intensively. Right now, I crochet almost every day. The only reason why I skip is a day is because I have pretty weak wrists and I don't want to push them too far.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your simplicity is gorgeous. I love the plates and your crocheting projects. So glad to visit here.

    p.s. I love your tights blog. The best is having ones with patterns.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi allemaal! Vooral je tekeningen.

    BeantwoordenVerwijderen