Ik heb geprobeerd enkele stofjes te combineren zodat ik er houders en omkeerbare tassen van kan maken. De houders kunnen dan gebruikt worden om haakpennen of (kleur)potloden in te bewaren. Ik heb eveneens ideetjes voor de overschotjes. Ik haat het om stukken groter dan 5 cm x 5 cm weg te gooien.
I've tried to combine a few of my fabrics to make holders and reversable bags out of them. The holders can be used to store crochet hooks or (coloured) pencils. I have a few ideas for the scraps as well. I hate to throw away pieces that are bigger than 5 cm x 5 cm.



Dit is de eerste haakpen-houder die ik afgewerkt heb. Het kan zowel opgerold als gevouwen worden. Daarna bind je het gewoon vast. De houder kan 16 haakpennen bevatten. De stoffen passen beter bij elkaar dan gedacht.
This is the first crochet hook holder that I finished. It can either be rolled or folded. You can then tie it the way you want. The case can hold up to 16 hooks. The fabrics matched better than I thought.

2 opmerkingen:

  1. Zo moet ik er ook es één maken! Ik verlies constant m'n haaknaalden, echt wel irritant eigenlijk. :) Leuke stoffencombinaties heb je gemaakt, ik zou er niet opkomen om dat ruitje met dat bloemetje te combineren maar het ziet er echt tof uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had mijn haakpennen eerst in een papieren zakje zitten, maar die vielen er altijd uit. Zo'n houder is daarvoor echt wel handig en de pennen zitten meteen op volgorde. :)

    In eerste instantie zou ik die twee ook niet combineren, maar tijdens het zoeken naar enkele combinaties ben ik hierrop gestoten.

    BeantwoordenVerwijderen