Enkele posts geleden vertelde ik over hoe mijn aardbeiplant genoot van zijn nieuwe plaatsje op het terras. Ondertussen heb ik opnieuw een eerste aardbei mogen proeven. Deze was zoveel groter dan de allereerste die ik van dit plantje heb mogen plukken. Tot mijn verbazing is ook mijn grotere bak aan het doorgroeien, ik had het een beetje opgegeven met deze plantjes. Hopelijk kan ik ook hiervan nog een paar aardbeien plukken. Ik wens jullie een even aangename zondag toe.

A few posts ago, I talked about how my strawberryplant started growing because of its new spot on my balcony. Today I was able to taste a full grown strawberry. This one grew into a much larger one than the very first one I had picked. I was also surprised when I saw my bigger plants growing as well, I had lost hopes on this one. Hopefully I can pick some strawberries from these plants as well. I wish you an amazing Sunday!

7 opmerkingen:

  1. Fantastic that you can pick strawberries in mid august!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nothing better that growing your own plants/food. something as simple as a "homemade" stawberrie can give such joy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful! Enjoy it! It looks delicious!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How lovely! Home grown strawberries taste so nice, and so different from bought ones ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, lucky girl! I keep my fingers crossed, that there will be tons of lovely tasting strawberries for you in the future! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen