Dit stenen konijn had ik al een tijdje op het oog. Het komt van het winkeltje waar ik dit koffietasje en ondertasje gekocht heb. Omdat ik vandaag in de buurt was heb ik besloten het konijn eindelijk mee naar huis te nemen. Natuurlijk is dat niet het enige daar ik gekocht heb. Want in hetzelfde winkeltje verkopen ze lepeltjes die bij het koffiesetje passen! Het is echt zo een schattig lepeltje en het past perfect samen met mijn setje. Ik heb ook nog een kringloopwinkel bezocht en heb deze zeer mooie doilies gevonden. Ik ben trouwens weer aan het breien. Het vorige lapje waar ik aan bezig was heb ik uitgetrokken en ik ben opnieuw begonnen. Dit begint er al beter uit te zien. Het breien is echter iets voor tussendoor. Ik heb enkele leuke bestellingen af te werken en ik ben ook volop aan mijn stofpatronen bezig.

I've been wanting this stone rabbit for a while. It comes from the same shop where I bought my coffeecup and saucer a while ago. Today I was around this little shop and I deciding to finally take the rabbit with me. Obviously it's not the only thing I bought there. I discovered they're selling matching spoons for the set. It's such an adorable little spoon and it goes perfect with the cup and saucer I already have. I've also paid a visit to a thriftstore where I found these pretty doilies. In the meantime, I picked up the knitting again. I pulled out the last piece I was working on and started a new one. This one is looking better already. But the knitting is something I do in between work. I have a few fun custom orders to work on and I'm also finishing my fabricpatterns.

10 opmerkingen:

  1. Ja, echt, héél mooie vondsten. Het breien lukt precies al goed! Ik ben ook erg benieuwd naar je stofpatronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's heb je toch iedere keer! Het konijntje is lief :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een romantisch koffiesetje zeg!! Vooral dat lepeltje! Te mooi om te laten liggen in de winkel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n mooi kopje!
    Welk winkeltje is 't?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such beautiful findings! The spoon is awesome! Wish you a nice time knitting :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is het beeldje waar je het over had, het ziet er speciaal uit.
    Veel breiplezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This spoon is so beautiful! A real treasure! I also love the colors you choose for knitting!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Elke,

    Het winkeltje heet D'Eyckenboom en is op de Melkmarkt. Het valt meteen op aan het tafeltje dat buiten staat met leuke spulletjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. thanks for visiting my blog.
    Your crochet is so nice and I like the idea of making something with it.

    BeantwoordenVerwijderen