Ondanks het iets grijzere weer was dit echt al een geweldige dag. Mijn vriend en ik zijn 's morgens koffie gaan drinken in mijn favoriete koffiezaak Bar Choq. We hebben dan meteen ons ontbijt mee naar daar genomen. De eerste paar foto's zijn door mijn vriend genomen, hij was een nieuw feature met zijn gsm aan het uittesten. De tweede foto is echter van een later moment op de dag. De doily die ik tijdens de koffie begonnen ben is ondertussen af. Voor mijn winkeltje heb ik een nieuw portemonneetje afgewerkt. Ook nog even een leuke gebeurtenis: mijn winkeltje en ik zijn vandaag vermeld in een interview in de De Morgen Magazine! Het artikel is terug te vinden op de pagina press. Hoe was jullie dag?

Despite the gray weather, it has been a wonderful day so far. My boyfriend and I started the day with coffee at my favourite coffee shop Bar Choq. We took our breakfast with us and ate it there. The first few photos are made by my boyfriend, he was testing a new feature on his mobile. The second photo is taken on a later moment today. The doily I started during my coffee is finished already. I've finished a new wallet for my shop. Also a fun thing happened: my shop and I got mentioned in an interview in the De Morgen Magazine. You can find the artikel at the page press - it's in Dutch though. How was your day?

6 opmerkingen:

  1. Your new wallet looks so fresh and pretty! Very nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wonderful! the wallet is so so pretty. you have so many nice things in your shop..I have to come back to it soon;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er sterk over aan't nadenken om zo'n portefeuille te kopen. En ik ben jaloers wegen Bar Choq. Ik wil ook! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful to hear about your interview! Congratulations! I really love your work and the pictures you take around your world! Wish you a nice start of the week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, een artikel, tof! Ik zei toch dat je goed bezig was! :)
    De knipper-tasjes zijn ook heel tof in wat fellere kleuren zoals dat geel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. (ps, waar koop jij die soft grip's haaknaalden van Prym - als ik dat goed zie tenminste?)

    BeantwoordenVerwijderen