Het weer is vandaag echt geweldig. Ik moet wel terug aan zo'n warmere temperatuur wennen. Het fruit smaakt hierdoor nog beter. Hoe dan ook is zo'n dag een prachtige afsluiter voor mijn drukke week. Ik heb druk zitten haken want mijn metalen frames zijn toegekomen. Alle gemaakte doilies gaan tot een portemonnee verwerkt worden en mijn volgende post zal hier over gaan. Moest je al vragen of interesse hebben, mag je dat gerust al laten weten. Tussen het haken door heb ik ook mijn basistekening voor mijn eerste patroon afgewerkt. Deze ga ik nu verder bewerken en binnenkort is mijn eerste patroon dus af. Geniet nog van deze mooie, mooie zondag.

The weather today is just amazing. I still have to get used to these kinds of temperatures. Fruit tastes even better now though. Anyways, a day like this is perfect to end my very busy week. I've been crocheting like crazy because my metal frames arrived. All the finished doilies will be made into wallets and my next post will be about these. In case you already have questions or are interested, feel free to let me know. In between the crocheting, I've finished my final drawing for my pattern. I'll edit it more and soon my first pattern will be ready. Do enjoy this lovely, lovely Sunday.

7 opmerkingen:

  1. Amai, jij hebt talent! Ik vind zowel je haakwerk als je tekeningetjes prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, I love your sketchbook! So amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your crochet is gorgeous. I can't wait to see what the wallets will look like!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I LOVE the picture of your doilies! Am looking forward to see your new wallets!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful. The doilies in the first photo remind of jellyfish, for some reason, with their delicate little tentacles trailing. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the doilies on the wall, love it that they have tread coming out of them. Makes them look less perfect. To me doilies always looks a little to perfect.

    Lovely to have found your site.

    BeantwoordenVerwijderen