Ik wou deze borduurschaar al zo lang kopen en dat heb ik uiteindelijk gedaan. Dit kleine vogeltje is geweldig en het is zo leuk om ermee te werken! Ik ben ook naar rommelmarkten geweest en ben thuis gekomen met nieuwe knopen en extra stoffen. Een paar van die stoffen snijden geeft mij weer een reden om achter mijn naaimachine te kruipen. Nieuwe producten zijn onderweg.

De vier potloodhouders zijn ondertussen afgewerkt. De blauwe is al gereserveerd voor iemand, maar de andere drie zoeken nog steeds een eigenaar!

I've been wanting to buy these embroidery-scissors for ages and I finally decided to do so. This little bird is amazing and it's so much fun to use it! I also went thrifting and came home with new buttons and extra fabrics. Cutting some of these fabrics gives me another reason to sit behind my sewing machine. New projects are on its way.

The four pencil holders are finished as well. The blue one is already reserved for somebody, but the other three are still looking for an owner!








1 opmerking:

  1. Ik heb gouden vogeltje ook! Het was nogal prijzig voor zo'n klein schaartje, maar t is echt zo superpraktisch!

    BeantwoordenVerwijderen