Ik heb mijzelf bezig gehouden met het maken van kleine zakjes. Ze bevatten allemaal extra zakjes aan de binnenkant.
Even tussendoor, ik heb enkele stoffen gesneden en ze liggen klaar om in omkeerbare tassen gemaakt te worden. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn moest ik er al eentje tonen.
I've been busy making a few pouches. They all contain extra pockets inside.
On a sidenote, I have a few fabrics cut and ready to be made into reversable bags. I thought it would be nice to show off one already.


2 opmerkingen:

  1. I've been making pouches too. It only took me 4 examples or so to really get the hang of it, my zippers are no longer crooked, my corners are straight and I make no more mistakes, yay. :)
    I like the patchwork on the outside of yours.
    You're a natural!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste keer een rits instikken ging zeker niet zo vlot als dat ze nu gaan! Oefening baart kunst. :)

    Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen