Tiny flowers.

Al die bloemen doen mij zo verlangen naar de lente. Ik kijk er naar uit om terug op het terras te kunnen borduren, met een lekker tasje koffie en wat fruitsla. Het is nog even wachten hierop. Maar vandaag laat de zon zich subtiel zien en dat doet wel goed na die koude, donkere dagen. De geborduurde tasjes staan vanaf vandaag in mijn winkeltje.

All these flowers make me want spring to come. I really look forward to be able to embroider on the balcony again, with a cup of coffee and some fruitsalad. But I have to wait for that. Today the sun has been showing herself a bit and it feels really good after these cold, dark days. The embroidered coin purses are available at my shop.

5 opmerkingen:

  1. ik kan goed geloven dat je verlangt naar de lente, met deze vrolijke tasjes. :)
    ik kijk er ook zo naar uit... terug onze tuinset bovenhalen en in de tuin zitten haken terwijl m'n vriend tuiniert.. nu zit ik altijd binnen en hij is al dapper buiten aan het werk, zelfs in de regen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh these are just so beautiful. I love embroidery work on linen and the way you have displayed them too. Looking forward to warm days too :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful, beautiful, beautiful! I am happy that you made new embroidery purses! They are really great!
    BTW, I did not give mine away, I kept it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je prachtige tasje ontvangen. In het echt nog mooier en fijner dan op foto! Dank je wel voor uw kunstwerk!!

    BeantwoordenVerwijderen