The LEAF collection.

Ik ben sinds kort een eerste collectie tassen aan het ontwerpen en dit zijn de eerste zes van de reeks. Tevens introduceer ik een nieuw model dat ik al lang wou maken. Deze collectie is dus de perfecte gelegenheid om het model uit te werken en te beginnen gebruiken. Dit zal trouwens niet de enige modellen zijn, er zijn meer op komst. Een update van mijn winkeltje zal pas gebeuren als de collectie completer is, maar wie al geïnteresseerd zou zijn mag mij altijd contacteren.

I've been working on a first collection of purses and these are the first six of the serie. I also want to introduce you to a new type of pouch, something I've been wanting to make for a while. This collection is the perfect excuse to try new ideas and start working with them. These two models won't be the only ones I'll be using. There are more on their way. A shop update will happen when there are more pieces finished. But if you're interested already, feel free to contact me.

9 opmerkingen:

  1. Je mag er fier op zijn, ze zijn heel mooi en uniek. Overweeg je ook tote bags met deze reeks? Of onderzetters zouden ook leuk zijn... Veel mogelijkheden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Severien,
    Tote bags staan sowieso nog op het programma. :)
    Onderzetters hou ik in het achterhoofd. Dankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige blaadjes, echt heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are so lovely and delicate! Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze zien er al prachtig uit! Ben benieuwd wat je nog meer tevoorschijn gaat toveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. what are coincidence. i was just thinking about checking your site because i am thinking about doing ETSY shop soon but still lots of things i need to study before opening.

    with all the holiday mood wherever i go, sometimes i get tired of it. i want to go back to the basic, simple! again

    BeantwoordenVerwijderen