Weekend.

Ik ben volop aan het genieten van dit weekend. Het is al zo lang geleden dat ik nog een volledig vrij weekend had. Dit is dus het ideale moment om volledig tot rust te komen. Na de drukke weken doet dit echt goed. Nochtans heb ik het gevoel dat er al zoveel gedaan en gebeurd is. Ik ben opnieuw bezig met haken. Gisteren heb ik nieuwe, dunnere, wol gekocht zodat ik kleinere haakwerkjes - samen met gedroogde bloemen en planten - kan bevestigen in mijn schetsboek. Ik wil alles een geheel laten vormen. Deze ochtend ben ik vroeg opgestaan om te gaan wandelen. Het is zo leuk om alleen te zijn in deze grote stad. Ik ben uiteindelijk met een nieuwe plant thuis gekomen. Er was ook een zondagsmarkt dichtbij en daar ben ik rode besjes gaan halen waar ik straks van ga smullen. Maar eerst koffie en genieten van het pluizige gezelschap. Hoe is jullie weekend al tot nu toe?

I'm really enjoying this weekend right now. It's been so long since I've had a free weekend. This is the perfect excuse to take things slowly, especially after the busy weeks I've had. Still, I have the feeling so many things have been done and have happened already. I'm crocheting again. Yesterday I bought new, more thin, wool so I can put smaller crocheted pieces - along with the dried flowers and plants - in my sketchbook. I want to mix it all together. This morning I woke up earlier to go out for a walk. It felt amazing to be all alone in this big city. I came home with a new plant. I also purchased some red berries at the local Sunday market. But I'm keeping these for later. First I'm going to enjoy my coffee and my fluffy company. How was your weekend so far? 

7 opmerkingen:

  1. zo mooi allemaal.
    Ik ga zo meteen naar het tuincentrum gaan en een bloemetje neerleggen bij
    opa. Ik heb daarnet mijn kopje koffie al gedronken.

    Je vriend heeft gelijk we moeten eens iets gaan drinken, mijn vriend zegt dat ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I also had a nice weekend so far. The sun is shining and I'll go for a walk now. It feels like spring...
    The cat-photo is so cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sounds like a great weekend, mine was very busy, I was a bit shocked when I realized it's Sunday again! I think it is a great idea to mix florals and your crocheting together, I am curious about the results!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So nice to hear that you enjoy your free time so much! It seems your cats also do :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm, 't ziet er heerlijk uit, dat weekend van je. Hier was het nogal druk en vermoeiend, jammergenoeg. Ik verlang naar een zalig weekend als dat van jou. Mooie plant!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. so much beauty in one single post !!!
    please give your two furry friends a stroke from me !
    what crochet size do you use for this cotton ? i'm making a crocheted necklace at the moment with a 1.25... not sure i could go down even more or i may have my fingers paralyzed !!
    have another lovely weekend x

    BeantwoordenVerwijderen