Ik heb het geluk dat ik van twee zeer lieve dames post kreeg. Een tijd geleden kwam de eerste brief toe. Jessica stuurde mij een mooie veer, gedroogde bladeren van een Australische plant en een zeer lieve brief. Als tweede kreeg ik post van Coco. Ook hier een gedroogde bloem, twee prachtige stofjes, een kalender en knipsels over haakwerkjes. Op een manier kreeg ik een beetje Austalië en een beetje Japan. Bovenop deze leuke post kwam er een pakket toe waar ik al zo lang op zat te wachten. Mijn nieuwe klok! Deze pinguïn krijgt een speciale plaats in onze nieuwe woonst. Binnenkort stuur ik post terug naar beide dames en wie wilt kan ook altijd een brief van mij krijgen. Deze week sluit ik af met wat geborduur. Geniet van het komende weekend.

I was lucky enough to receive mail from two very lovely ladies. A while ago the first letter arrived. Jessica sent me a beautiful feather, dried leaves from an Australian plant and a very sweet letter. The second letter came from Coco. Also here I received a dried flower, two pretty fabrics, a calender and cut-outs about crocheting. In a way I received a bit of Australia and a bit of Japan. On top of these amazing letters, I received a package I've been waiting for. My new clock! This wonderful penguin will get a very special place in our new home. Soon I'll write back to both ladies and I can always send letters to you if you'd like that. I end this week with embroidering. Enjoy the upcoming weekend.

6 opmerkingen:

  1. What a beautiful clock!!! I usually don't like clocks, but yours is great!

    How nice, you also received mail from coco! Isn't it such a joy to get mail :)
    And from dear Jessica . What a lovely feather!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Coco's pakketjes zijn altijd prachtig. Ik kreeg er vorige week ook eentje aan en ben er ook zo blij mee. En die veer. Zo mooi.

    Ik schrijf ook heel erg graag brieven. En zou het leuk vinden om met je te schrijven. Is dat goed ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke pakketjes en een hele mooie klok!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. i would really like to
    write, as well

    ,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You have a great friend for sending such a beautiful package.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I just found your blog. And I am in love! Gorgeous photos :)

    BeantwoordenVerwijderen