Ik heb echt een leuk weekend achter de rug. Het bezoek aan mijn thuis heeft deugd gedaan. Ik zie ze - sinds ik ben beginnen werken - zoveel minder dan wanneer ik nog studeerde. Hoewel ik blij ben om mijn eigen weg op te gaan, mis ik mijn familie wel. Zo'n weerzien voelt dus geweldig. We zijn gisteren nog een wandeling gaan maken, maar daar post ik zeker later nog over. Nu wil ik gewoon mijn nieuwe portemonneetjes tonen. Ze staan binnenkort ook in mijn winkeltje. Zoals gewoonlijk heb ik tussendoor ook nog zitten haken.

I had a lovely weekend. Visiting my home was so nice, I hardly see them anymore since I started working. When I studied, I used to go home more often. I do miss my family even though I'm very happy with how my life is right now. Seeing them again is just amazing. We also went out for another walk. But I'll post about that later. Today I only want to show you my new wallets. They'll be in my shop soon. And as usual, I've been crocheting in between everything.

8 opmerkingen:

  1. Oh, very sedulous! Your wallets look great! Your new doilies are also beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your post is so lovely! It is important to enjoy every single minute with your family & friends, even when you can't see them very often! I love your new wallets, they are so beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the pink and green doily :) Nice work as always. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eek! those purses are so beautiful. thank you for commenting and enjoying my blog, the feeling is mutual! I am loving your blog and also the name is just so sweet :)

    BeantwoordenVerwijderen