Je kunt de aanwezigheid van de lente echt voelen. Er staat in onze straat één boom al vol bloesems. Ik voel die verandering ook lichamelijk. De eerste dagen heb ik last gehad van erge vermoeidheid. Maar na enkele dagen veranderde dat in een constant vrolijk gevoel. Verder heb ik nieuwe metalen sluitingen besteld om een eerste reeks portemonneetjes te maken voor mijn winkeltje. Hierdoor ben ik dus ook volop aan het haken. Moest je dus geïnteresseerd zijn, ze komen er gauw aan! Ik zal hierover binnenkort trouwens nog een post maken. Geniet vooral van het weer en nog een fijn weekend gewenst.

You can really notice the presence of the spring. This one tree in our street is already blossoming. I can physically feel this change as well. I've been really, really tired the first days. But it quickly changed into a constant happy feeling. Meanwhile, I've ordered metal frames to make the first few wallets for my little shop. Therefor I've been crocheting a lot lately. In case you're interested, the wallets are on their way! I'll make a post about it real soon though. Please do enjoy the weather and I wish you a lovely weekend!

4 opmerkingen:

  1. Oh Eva, these photographs are divine. Wishing you a lovely weekend! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi, ben zeer benieuwd. Kom nog bij je terug over zo'n pennen/haakpennen houder. Zou ik graag willen. Vragje, wat voor wol of draad gebruik je voor deze crochet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Juultje,

    Je laat het maar gewoon weten in verband met de houder. Het is fijn dat je nog steeds zo geïnteresseerd bent!

    Tegenwoordig haak ik met 100% katoen en ik ben daar zeer tevreden van. Ik kan trouwens niet zo goed tegen wol, dus dit is echt een geweldig alternatief.
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen