Vandaag heb ik een geweldig winkeltje ontdekt in Antwerpen. Ik heb wol aangeschaft voor nieuwe doilies, die dan op hun beurt voor nieuwe producten gaan dienen. Het winkeltje verkocht - buiten stof per meter - ook voorgesneden fat quarters. Ik heb een tiental stukjes mee naar huis genomen. De meeste fat quarters zijn bloemenstofjes. De laatste tijd heb ik verschillende dingen gekocht met een bloemenpatroon in of op en eerlijk gezegd is dat niet iets wat ik normaal gezien doe. Hoe dan ook, deze ongelofelijk fijne dag ga ik afsluiten met genaai en gehaak.

I discovered a lovely, little shop in Antwerp. I purchased yarn for new doilies which'll be used for new products. The shop also sold - apart from fabric per meter - fat quarters. I brought about ten pieces home. Most of these fat quarters are flowerpatterns. I've been buying quite a lot of objects with flowers on them and it's not something I normally do. Anyways, this amazingly fun day will be ended with some sewing and crocheting.

3 opmerkingen:

  1. mooie stofjes en de wol ziet er heel goed uit, kan niet wachten op de resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welk winkeltje? Toevallig dat aan de Nationalestraat? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, Julija's shop is het niet, al is dat ook een geweldige winkel voor stoffen en wol. De winkel heet Lana en is in de Anselmostraat. Je kunt hier wel veel meer verkrijgen dan in Julija's Shop. Best een knus winkeltje! :)

    BeantwoordenVerwijderen